Klantenservice
-
Tot hoe laat kan ik bestellen zodat de bestelling vandaag nog wordt verzonden ?
Op dit moment hebben wij verschillende verzendmethodes zodat u goedkoper uit bent als u geen haast heeft. Zo worden bestellingen standaard 1-2 werkdagen na ontvangst van de order verzonden. Kunt u wachten, dan kiest u voor 3-5 werkdagen, hierdoor hebben wij wat meer ruimte in onze planning en kunnen wij de verzendkosten nog meer verlagen.
-
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
Het kan wel eens voorkomen dat deze in de SPAM box of ongewenste email terecht is gekomen. U kunt hier eens kijken.
Zit het daar niet in, dan willen wij u vragen een email met hetzelfde emailadres waarmee de bestelling is geplaatst te sturen naar [email protected] zodat wij kunnen zien of er misschien een typ foutje is gemaakt tijdens het invoeren van het email adres.
-
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren ?
U kunt uw retour van een (gedeelte van) uw bestelling eenvoudig melden in uw account. Mocht het zo zijn dat u tijdens het invoeren van uw bestelling geen account heeft aangemaakt dan kunt u dit alsnog doen. Let op dat u dan met hetzelfde emailadres dit account aanmaakt, de bestelling zal dan aan dit account gekoppeld worden.
Als dit is gelukt en u bent in uw account dan :
- U logt in op uw account in de webwinkel.
- U komt uit op een pagina waar de recente orders te zien zijn. Vervolgens klikt u op Bekijken naast de order waarvan u de artikelen retour willen sturen.
- Nu komt u in het overzicht van de betreffende order terecht. Hier kan u onderin op de knop “Artikelen retourneren” klikken om de retourzending aan te maken.
- U wordt doorgestuurd naar een pagina waar u de retourzending kan instellen. De eerste stap is aangeven welke producten retour gestuurd worden. Dit wordt gedaan door het aantal aan te geven in het drop-downmenu. Producten die u wil houden, laat u op 0 staan.
- De volgende stap is aangeven waarom de betreffende producten retour gestuurd worden. Bij Reden en Actie kunt u kiezen uit de retourredenen en acties of kiezen voor de optie "Anders, namelijk...".
In het laatste geval kunnen klanten zelf een reden of actie invoeren. - Vervolgens klikt u rechts onderin op Verstuur, wij krijgen dan uw retouraanvraag binnen. Na ontvangst van uw pakket krijgt u van ons bericht.
Eventueel is het ook mogelijk om via whatsapp, formulier of email uw retour aan te vragen, dan zetten wij deze in ons systeem.
Uw bestelling retour kunt u sturen naar:
Prikkabelwinkel.nl
Postbus 25
4690AA TholenZodra u uw bestelling heeft verstuurd krijgt u een track en trace nummer. Deze ontvangen wij graag via email zodat wij weten wanneer we uw retour kunnen verwachten. Het is ook belangrijk om een kopie van de factuur of pakbon bij de retourzending te doen zodat wij ook weten van wie de retourzending is. Graag ook het aantal producten en welke producten retour komen. Producten die u niet terugstuurt mogen doorgestreept worden.
Zodra we uw e-mail hebben ontvangen, dan zullen we dezelfde werkdag nog reageren, zodat u weet dat we uw retourzending in de gaten houden.
-
Ik heb een defect artikel ontvangen, wat nu ?
Als u uw bestelling krijgt en het is defect, dan meld u dit binnen 48 uur. Wij zorgen dan voor een oplossing.
-
Hoe kan ik mijn bestelling betalen ?
Wij bieden op dit moment onderstaande betaalmogelijkheden aan :
- Bankoverschrijving
- Ideal
- Sofort banking
- Bancontact
- Achteraf betalen
- Paypal
-
Ik heb de prikkabel met lampen ontvangen maar hij doet het niet, wat nu ?
Om de prikkabel zo goed mogelijk waterdicht te maken moet de rubberen ring heel strak om de lamp zitten zodat deze goed afsluit. Dit maakt het lastig om de LED lamp in de fitting te draaien.
Dit kunt u makkelijker maken door een klein beetje wasmiddel aan de binnenkant van de ring te smeren. Hierdoor glijdt de LED lamp makkelijker door de afsluitring waardoor u de lamp verder kunt draaien.
-
Kan ik de prikkabel feestverlichting het hele jaar door buiten laten hangen ?
Ja, de kabel is IP44 waterdicht en geschikt is voor buitengebruik. Deze kunt u deze het hele jaar door buiten laten hangen mits de afsluitrubbers niet gescheurd zijn, of dubbel zitten.
-
Kan ik mijn prikkabel verlengen ?
Ja, u kunt een verlengsnoer gebruiken of u monteert een contrastekker op het einde van de kabel waardoor er een andere prikkabel of lichtslinger op aangesloten kan worden.
-
Moet ik mijn prikkabel elk jaar vervangen?
Nee, prikkabels gaan als ze goed behandeld worden jarenlang mee. Zolang de kabel nog in goede staat is en geen tekenen van slijtage te zien is. Het is aan te bevelen om regelmatig te checken of de afsluitrubbers nog goed zijn.
-
Kan ik verschillende soorten lampen gebruiken in mijn prikkabel?
Ja, in de prikkabel kunnen zowel led lampen als gloeilampen gebruikt worden. Wij hebben diverse lampen zoals gekleurde led lampen en witte led lampen om een unieke uitstraling te creëren.
-
Welke Accessoires kan ik gebruiken voor de lichtslingers ?
Voor de prikkabelsets hebben wij lampionnen en hangende fittingen van verschillende formaten. Erg leuk is om deze accessoires te combineren.
-
Kan ik ook prikkabels op maat laten maken ?
Jazeker, wij maken ook prikkabels op maat. Wij kunnen prikkabels van 5 meter tot 500 meter maken. met veel mogelijkheden. Ook groene en witte prikkabel.
Stuurt u een email naar [email protected] met uw wensen ( totale lengte prikkabel, afstand tot eerste fitting, afstand tussen fittingen, keuze LED lamp en eindkapje)